Stacje (st.) i przystanki (po. ; poł. - przystanki z ładownią) Kolejki Sowiogórskiej:
-
, Dzierżoniów Mały Dworzec, st., km 0,00
-
, Pieszyce Dolne, poł., km 3,20
-
, Pieszyce Środkowe, poł., km 4,64
-
, Pieszyce Stadion, po., km 5,92
-
, Pieszyce Górne, st./poł., km 7,07
-
, Bielawa Zachodnia, st., km 10,77
-
, Kamieniczki, po., km 12,95
-
, Bielawa Nowa, po., km 14,47
- bocznica do tkalni-wykańczalni Suckerta, km 14,86
- bocznica nr 606 do zakładów meblowych w Ostroszowicach, km 17,10
-
, Ostroszowice, poł., km 17,51
-
, Grodziszcze, poł., km 20,40
-
, Jemna, poł., km 24,08
-
, Srebrna Góra Miasto, st., km 26,19
-
, Srebrna Góra Twierdza, po., km 30,32
-
, Nowa Wieś Kłodzka, po. 32,75
-
, Wolibórz, poł., km 35,00
-
, Dzikowiec Kłodzki, poł., km 37,25 ,
-
, Nowa Ruda Słupiec, st., km 40,38
-
, Słupiec Dolny, po., km 42,18
-
, Ścinawka Średnia Mały Dworzec, st., km 45,48
Aktualnie dla celów handlowych przyjęta jest kilometracja dla linii 327:
- Nowa Ruda Słupiec, st., km 0,000
- Ścinawka Średnia, st., km 5,101,
wcześniej, tj przed Słupcem około 1,5 km dawnej linii użytkuje jako bocznica kopalnia gabra „Słupiec”
. Dla potrzeb przeciągania składów kopalnia użytkuje też fragment przedwojennego odgałęzienia do kopalni węgla Jan Baptysta. Odgałęzienie to rozebrano w latach 60. ub.w. kiedy do rozbudowanej kopalni Piast – szyb Nowy, doprowadzono bocznicę wychodzącą łukiem ze stacji Słupiec. Po likwidacji kopalni bocznicę tę rozebrano.